7:16 PM 3D რგოლები | |
ამ გაკვეთილში ვნახავთ, როგორ გავაკეთოთ მოცულობითი, სხვადასხვა ფერის და ზომის რგოლები შექმენით ახალი დოკუმენტი 600 х 600 px. აირჩიეთ ინსტრუმენტი და დახატეთ 100px სიმაღლის მართკუთხა გამოყოფა, შემდეგ კი Paint Bucket Tool-ით შეღებეთ ლურჯად. ახლა დახატეთ მეორე გამოყოფა დაახლოებით 50px სიმაღლის და დაადეთ წინა მართკუთხედს. შეღებეთ ცისფრად. ისევ გააკეთეთ გამოყოფა ისე, რომ ის იყოს ამ ორი მართკუთხედის შუაში, როგორც სურათზეა ნაჩვენები: Filter->Pixelate->Color Halftone პარამეტრები: ისევ გავაკეთოთ გამოყოფა, მაგრამ ახლა მთლიანად ფერადი ნაწილის. ახლა გადადით მენიუში: Select->Feather->3px Filter->Blur->Motion Blur Angle(კუთხე): 90 შემდეგ Filter->Sharpen->Sharpen ახლა დააჭირეთ CTRL+D. შემდეგ გადადით მენიუში: Filter-> Distort-> Polar Coordinates ახლა გამოვიყენოთ ინსტრუმენტი , რათა გამოვყოთ და ამოვჭრათ რგოლი. თავიდან შემოავლეთ გარეთა ზღვარს (გამოყოფისას დააჭირეთ Shift-ს, რათა შენარჩუნდეს პროპორციები), გადადით მენიუში Select->Inverse, რათა შევაბრუნოთ გამოყოფა და დააჭირეთ Delete ღილაკს. ახლა იგივე ინსტრუმენტით გამოვყოთ რგოლის გული, ის, რაც არ გვჭირდება და წავშალოთ. დავუმატოთ მოცულობა. ამისთვის ლეიერების პანელში, ქვემოთ, დააჭირეთ Add a layer style-ს და აირჩიეთ Bevel and Emboss... პარამეტრები დააყენეთ ისე, როგორც სურათზეა მოცემული: შაბლონი მზადაა. ახლა ფერი შეგვიძლია შევცვალოთ HUE/ SATURATION-ის (Ctrl + U) გამოყენებით, ხოლო ზომა Edit->Free Transform (Ctrl+T)-ით და თქვენ შეძლებთ უამრავი ასეთი რგოლის გაკეთებას: | |
|
სულ კომენტარები: 0 | |